برگزاری نمایشگاه «ایپاس» ۳۰ مهر تا ۳ آبان در تهران

مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا، از برگزاری نمایشگاه «ایپاس» از ۳۰ مهر تا ۳ آبان در محل مصلی تهران، خبر داد.

برگزاری نمایشگاه «ایپاس» ۳۰ مهر تا 3 آبان در تهران
پژواک کارفرما -

محمد قاسم ناظر در در نشست خبری بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی ایپاس، گفت: ما در مجموعه اقتصادی فراجا می خواهیم پشتیانی مناسبی را از شرکت‌های دانش بنیان جهت رفع نیاز مالی داشته باشیم و می خواهیم از محصولات آنها استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار پژواک کارفرما، مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا، با بیان اینکه این مسئله برای ما درآمدزا نیست و فقط به دنبال این هستیم که نیازمندی‌ها و توانمندی‌ها را با یکدیگر آشنا کنیم، اظهار کرد: حدود ۶۰ درصد ازغرفه‌ها به شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص داده شده وهر سالی که نمایشگاه برگزار می‌شود ما به دنبال این هستیم که پیشرفت بهتری داشته باشیم، و شرکت‌های دانش‌بنیان، مخترعین و مبتکرین می‌توانند از غرفه‌های رایگان و تخفیف‌های ۷۰ درصدی برای سایر موارد استفاده کنند و تولیدات خود را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه، شرکت‌های خارجی نیز می توانند شرکت کرده و محصولات خود را ارائه دهند و در حال حاضر۱۵ درصد غرفه‌ها را شرکت‌های چینی تشکیل داده‌اند.

ناظر افزود: ما به دنبال این هستیم که در کشورهای آفریقایی این نمایشگاه را برپا کنیم، همچنین قرار است این نمایشگاه به صورت استانی نیز فعال شود.

به گفته وی، هدف اصلی این نمایشگاه ارتقاء دانش عمومی در زمینه استفاده از تجهیزات ایمنی در منازل و محل کار است و همچنین امسال برای نخستین بار، بخش امنیت قضایی به بخش‌های نمایشگاه اضافه شده است.

مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا تاکید کرد: تجهیزات ارائه شده در این نمایشگاه مورد استفاده نیروهای مسلح نیز قرار می‌گیرد.

ناظر بیان کرد: انواع و اقسام دوربین‌های انتظامی، ترافیکی و البسه، جدیدترین سلاح‌ها، پابندهای الکترونیک، جلیقه‌های ضدگلوله، درب‌های ضدسرقت و سایر تجهیزاتی که پلیس به آن نیاز دارد، دراین نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه سال گذشته، توانستیم به دستاوردهای خوبی در زمینه پابندهای الکترونیک، دوربین‌های البسه پلیس و دوربین‌های ثبت سرعت دست یابیم و این تجهیزات را در اختیار پلیس قرار دهیم.

رضا اصغریان، دبیر نمایشگاه ایپاس نیز در سخنانی گفت: امسال هم همانند سال‌های گذشته نمایشگاه ایپاس برای نمایش تجهیزات ایمنی، امنیتی و پلیسی از ۳۰ مهر تا ۳ آبان در مصلی برگزار می شود.

وی افزود: امسال ۲۵۰ شرکت داخلی و خارجی در قالب ۱۸۱ غرفه در نمایشگاه حضور خواهند داشت. ۸۰ درصد این شرکت‌ها خصوصی بوده و ۲۰ درصد شرکت‌ها نیزدولتی هستند. همچنین حدود ۵۵ درصد از شرکت‌ها دانش بنیان هستند.

انتهای پیام
۲۳۴۸
دیدگاه
آخرین‌های اقتصادی
آخرین اخبار
پربازدیدها