برگزاری اولین یادواره شهدای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اهواز و رونمایی از سردیس شهید فرزاد نیکبخت+فیلم

اولین یادواره شهید مهندس فرزاد نیکبخت و شهدای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور جمعی از فرماندهان سپاه، اعضای خبرگان رهبری، مدیران استان، خانواده شهدا و کارکنان مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در اهواز برگزار و از سردیس شهید نیکبخت رونمایی شد.

برگزاری اولین یادواره شهدای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اهواز و رونمایی از سردیس شهید فرزاد نیکبخت+فیلم
پژواک کارفرما -

اولین یادواره شهید مهندس فرزاد نیکبخت و شهدای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور آیت‌الله محسن حیدری عضو خبرگان رهبری، سرتیپ پاسدار خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب، نورانی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، ظفری مدیرکل اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی خوزستان، جمعی از مدیران استان، خانواده شهدا و کارکنان مجموعه اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خوزستان در اهواز برگزار شد.

در این مراسم از سردیس شهید فرزاد نیکبخت که توسط حمید اسکندری، عضو هیات مدیره کانون کارفرمایی خوزستان و تعدادی از هم‌رزمان شهید، ساخته شده است، رونمایی شد.

گفتنی است، شهید فرزاد نیکبخت در دوم آبان ۱۳۳۵ در رامهرمز متولد شد.

وی دانشجوی سال چهارم رشتە کاربرد کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی بود و از سوی جهاد سازندگی در جبهه های حق علیه باطل حضور یافت.

این شهید گرانقدر در بیست و پنجم مهر ۱۳۵۹ در دهالویه به اسارت نیروهای رژیم بعث درآمد و به درجه رفیع شهادت نائل شد اما تاکنون اثری از پیکر پاک این شهید گرانقدر به دست نیامده است.

انتهای پیام
۲۲۴۵
دیدگاه
آخرین‌های اجتماعی
آخرین اخبار
پربازدیدها