رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس: ۳ اولویت مهم وزیر کار دولت چهاردهم/ناترازی صندوق‌های بازنشستگی باید تا پایان برنامه هفتم از بین برود

بابایی کارنامی اقتصاد بخش تعاون و بخش خصوصی را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: گروه هدف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تولید کنندگان، کارگران و کارفرمایانی هستند که به کشور خدمت می‌کنند و وزیر آینده باید به مطالبات و مشکلات این گروه‌ها رسیدگی کند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس: 3  اولویت مهم وزیر کار دولت چهاردهم/ناترازی صندوق‌های بازنشستگی باید تا پایان برنامه هفتم از بین برود
پژواک کارفرما -

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پژواک کارفرما در خصوص نظر مجلس درباره میدری، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی رئیس جمهور، به سه اولویت مهم اشاره کرد و گفت: اولویت اول وزیر کار دولت چهاردهم باید برنامه هفتم توسعه باشد که یکی از ماموریت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

علی بابایی کارنامی با بیان اینکه مبانی فکری وزیرباید متناسب با دغدغه‌های گروه هدفش باشد، اظهار کرد: تولیدکنندگان، گروه هدف بزرگی هستند که توجه به مشکلات آنان باید اولویت دوم وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی دولت چهاردهم باشد.

به گفته وی، وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی یکی از وزارتخانه‌هایی است که پیگیری مطالبات رشد 8 درصدی اقتصادی را به عنوان اولویت سوم باید در دستور کار خود قرار دهد.

بابایی کارنامی همجنین اقتصاد بخش تعاون و بخش خصوصی را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: گروه هدف وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی، تولید کنندگان، کارگران وکارفرمایانی هستند که به کشور خدمت می‌کنند و وزیر آینده باید به مطالبات و مشکلات این گروه‌ها رسیدگی کند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صندوق‌های بازنشستگی، تصریح کرد: ما درمجلس در قالب قانون برنامه هفتم، تکلیفی را برای وزارت تعاون قائل شدیم که وزیر باید آن را پیگیری کند تا ناترازی صندوق‌های بازنشستگی در پایان برنامه هفتم از بین برود.

به گزارش پژواک کارفرما، بابایی کارنامی نکات ذکر شده را اولویت‌های مهم مجلس شورای اسلامی برای کسب رای اعتماد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت چهاردهم، برشمرد.

انتهای پیام
۱۹۹۴
دیدگاه
آخرین‌های سیاسی
آخرین اخبار
پربازدیدها