انتخابات ۱۴۰۳/اعلام حمایت خانواده بزرگ انرژی کشور از محمد باقر قالیباف

رییس ستاد مردمی جامعه مهندسین انرژی کشور در آغازفعالیت ستاد انتخاباتی مردمی جامعه مهندسین انرژی کشور گفت: مهم‌ترین دلیل حضور خانواده بزرگ انرژی در انتخابات، عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و حمایت از محمدباقر قالیباف در انتخابات پیش رو است.

انتخابات 1403/اعلام حمایت خانواده بزرگ انرژی کشور از محمد باقر قالیباف
پژواک کارفرما -

مسعود دشتی درخشان، رییس ستاد مردمی جامعه مهندسین انرژی کشور در حاشیه برگزاری آغاز به کار این  ستاد که با حضور گسترده  خانواده بزرگ انرژی و رئیس مرکز تجارت جهانی ایران و تشکل مطالبه گری پویش نفت ایران، اتحادیه صادرکنندگان نفت و فرآورده های نفتی استان تهران و کانون پیشخوان سراسری کشور برگزار شد، اظهار کرد: امید است بتوانیم با جذب آرای مهندسین و بدنه کارشناسی وزارت نفت و نیرو و انرژی اتمی ضعف ها را به قوت تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: حضور حداکثری در انتخابات پیش رو وظیفه شرعی و قانونی همه اقشار جامعه است و خانواده بزرگ انرژی نیز پا به پای  ملت غیور و شهیدپرور  ایران در این حماسه بزرگ نقش‌آفرینی خواهند کرد.

مسعود دشتی درخشان ضمن اعلام حمایت همه‌جانبه خانواده بزرگ انرژی کشور  از محمد باقر قالیباف، اظهار کرد: با وجود برخی مشکلات و کمبودهایی که خانواده انرژی با آن مواجه است، همیشه پای‌کار این نظام مقدس ایستاده اند و این بار نیز در انتخابات پیش رو، با التزام به منویات مقام معظم رهبری  و تجدید  بیعت با امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی به   پای صندوق‌های رأی می آیند  و حماسه دیگری را رقم میزنند.

گفتنی است در روز جمعه مورخ یکم تیرماه سال جاری  با حضور محمدرضا سبزعلیپور رئیس مرکز تجارت جهانی ایران، سلبعلی کریمی معاون  هلدینگ پترو فرهنگ و تقی زاده رییس ستاد جامع مهندسین انرژی کشور و جمع کثیری از فعالان حوزه انرژی، روسای ستادهای مردمی انتخابات و ..، ستاد مرکزی دکتر قالیباف در چهاراه ابوسعید، ابتدای خیابان 15 خرداد  شروع به فعالیت کرد.

انتهای پیام
۱۵۱۱
دیدگاه
آخرین‌های سیاسی
آخرین اخبار
پربازدیدها