افتتاح ستاد مرکزی آذری زبانان جنوب تهران در حمایت از پزشکیان

ستاد انتخاباتی آذری زبان‌های جنوب استان تهران برای حمایت از مسعود پزشکیان، با حضور، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، در منطقه دولت آباد تهران افتتاح شد.

افتتاح ستاد مرکزی آذری زبانان جنوب تهران در حمایت از پزشکیان
پژواک کارفرما -

ستاد انتخاباتی آذری زبان‌های جنوب استان تهران برای حمایت از مسعود پزشکیان، با حضور عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، در منطقه دولت آباد تهران افتتاح شد. 

در این مراسم، غلامرضا نوری، عضو هیات رییسه مجلس دوازدهم شورای اسلامی، ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور آذری زبان‌ها به ویژه اهالی بستان آباد و حومه در خصوص اهمیت شرکت در انتخابات و انتخاب مسعود پزشکیان و برنامه‌های وی بیاناتی را ارائه کرد و با تأکید براینکه این نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری، برای حضور فعال بانوان و نقش آنان درعرصه‌های گوناگون اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، اهمیت زیادی قائل است، از مردم شریف خواستار حمایت همه جانبه از مسعود پزشکیان شد.

نوری درباره روند انتخابات و نقش ستاد انتخابات آذری زبان‌های جنوب تهران و حمایت اهالی نیز  مطالبی را مطرح کرد.

در ادامه، حاکی، مدیرعامل خیریه، انتخابات ریاست جمهوری و ترغیب و تشویق عموم مردم آذری زبان برای شرکت در این جشن ملی را بسیار حائز  اهمیت عنوان کرد.

همچنین صالحی ضمن خیر مقدم به مهمانان، در خصوص اهمیت و تأثیر حضور پرشور آذری زبان‌ها و حضور جهادی و مردمی اهالی بنه کهل و روستاهای اطراف بستان آباد، توضیحاتی را ارائه کرد.

اشرفی هم در خصوص تأثیر حضور مردم و حضور آذری زبانان در انتخابات، مطالبی را بیان کرد.

انتهای پیام
۱۴۸۲
دیدگاه
آخرین‌های سیاسی
آخرین اخبار
پربازدیدها