عضو هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته استان تهران :

نباید اجازه دهیم صندوق‌های بازنشستگی ورشکسته شوند/اشتغال پایدار فقط با حمایت از کارگر و کارفرما، شدنی است

عضو هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته استان تهران با بیان اینکه در خانواده کارگر و کارفرما نگاه سه‌جانبه گرایی حاکم است، گفت: در سازمان تأمین اجتماعی مشکلاتی داریم و امیدواریم قانون همسان‌سازی به بهترین شکل اجرا شود و نباید اجازه دهیم، صندوق‌های بازنشستگی ورشکسته شوند.

نباید اجازه دهیم صندوق‌های بازنشستگی ورشکسته شوند/اشتغال پایدار فقط با حمایت از کارگر و کارفرما، شدنی است
پژواک کارفرما -

عضو هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته استان تهران در همایش کانون کارفرمایی استان تهران در جمع تشکل‌های کارفرمایی، اظهار کرد: در حمایت از تولید باید کارگر و کارفرما به صورت همزمان دیده شود.

به گزارش خبرنگار پژواک کارفرما، ناصر برهانی افزود: از نیمه دوم دهه ۷۰ تشکل‌های کارگری به سمت و سویی رفتند که موضوع خانواده حوزه کار و تولید را تعریف کنند و در ادامه موضوعات سه‌جانبه‌گرایی و تشکل‌ها شکل گرفت.

وی ادامه داد: امروز کارگر وکارفرما عضو خانواده حوزه کار هستند و در این ارتباط نگاه سه‌جانبه‌گرایی حاکم است.

برهانی تاکید کرد: کارگر و کارفرما باید در کنار یکدیگر اقدامات حوزه کار را پیش ببرند وامروز استقلال لازم در حوزه تشکل‌های کارگری و کارفرمایی وجود دارد.

عضو هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته استان تهران همچنین بیان کرد: احترام به کارگر و کارفرما باید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد و در صورت شکل‌گیری این رویه می‌توان انتظار رشد بهره‌وری داشت.

وی با اشاره به اینکه در شرایط تحریم، کارفرما نمی‌تواند مواد اولیه را تامین کند و باید برای ایجاد اشتغال پایدار از تولید حمایت شود وگرنه رشد بیکاری خواهیم داشت، گفت: اجرای قانون از همه مهم تر است و در سازمان تأمین اجتماعی مشکلاتی داریم و امیدواریم قانون همسان‌سازی به بهترین شکل اجرا شود و نباید اجازه دهیم، صندوق‌های بازنشستگی ورشکسته شوند.

انتهای پیام
۲۳۹۴
دیدگاه
آخرین‌های کارفرمایی
آخرین اخبار
پربازدیدها