حمایت تمام قد تشکل‌های اقتصادی از سلاح ورزی برای وزارت صمت/چرا سلاح ورزی گزینه مناسبی برای وزارت است؟

موجی از حمایت‌های دسته جمعی از طرف انجمن‌ها، کانون‌ها و تشکل‌های مختلف صنفی و اقتصادی ملی و استانی، جهت معرفی «حسین سلاح‌ورزی» برای احراز سمت وزارت صنعت، معدن و تجارت، شکل گرفته است.

حمایت تمام قد تشکل‌های اقتصادی از سلاح ورزی برای وزارت صمت/چرا سلاح ورزی گزینه مناسبی برای وزارت است؟
پژواک کارفرما -

مسعود پزشکیان پس از انتخاب به عنوان رئیس جمهور مردم ایران در اقدامی کم‌سابقه، شورای راهبری را برای تعیین اعضای دولت چهاردهم تشکیل داد و با صدورحکمی برای محمدجواد ظریف به عنوان رئیس شورای راهبری دوره انتقال دولت چهاردهم، ۵ کارگروه سیاسی، اقتصادی، زیربنایی، فرهنگی و اجتماعی برای بررسی گزینه‌های پیشنهادی ارکان مختلف کابینه از نمایندگان تشکل‌های تخصصی نظام‌های صنفی و سازمان‌های مردم نهاد، نمایندگان بخش خصوصی، وزرای ادوار، اقلیت دینی و مذهبی، نخبگان دانشگاهی و تخصصی غیردانشگاهی، نمایندگان جبهه اصلاحات و اعضای ستاد مرکزی و استان‌ها تشکیل داد.

به گزارش پژواک کارفرما، این اقدام بی سابقه رئیس جمهور منتخب برای انتخاب اعضای کابینه دولت چهاردهم، علاوه بر ایجاد فضای همدلی وهمکاری ما بین طیف‌های مختلف سیاسی کشور، از سوی اقتصاددانان و فعالان بخش خصوصی هم به فال نیک گرفته شد.

از آنجایی که وزارت صنعت، معدن و تجارت، یکی از وزارتخانه‌هایی است که نقش بسیار مهمی درسیاستگذاری‌ حوزه اقتصاد و تولید کشور دارد، تعیین وزیر برای این وزارتخانه مهم، دغدغه بسیاری از فعالان اقتصادی است.

در همین راستا، حضور حسین سلاح‌ورزی در بین گزینه‌های معرفی شده از سوی شورای راهبری برای وزارت صمت، با واکنش مثبت فعالان بخش خصوصی مواجه شد.

چرا سلاح ورزی گزینه مناسبی برای وزارت صمت است؟

رهبر معظم انقلاب اسلامی در توصیه‌ای فرمودند، کابینه‌ای متشکل از افراد مؤمن، کارآمد، انقلابی، امیدوار به آینده، مشهور به پاکدستی و صداقت، دارای نگرش ملی و برخورداراز اعتقاد عمیق به جمهوری اسلامی تشکیل شود و مسائل کشور و مردم را به پیش ببرد.

پیرو این فرمایش رهبری، حسین سلاح‌ورزی به دلیل سابقه نقش‌آفرینی طولانی در بطن بخش خصوصی نظیر اتاق بازرگانی، کانون عالی کارفرمایی ایران، کانون کارآفرینی ایران و ... و اثرگذاری در تصویب قوانین در حوزه بهبود فضای کسب و کار به واسطه حضورمستمر درشورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، فردی شاخص از دیدگاه تشکل‌ها و بخش خصوصی کشور است و فعالان اقتصادی او را گزینه مناسب و دارای شاخص‌های مورد نظر رهبری، برای تصدی سمت وزیر صنعت، معدن و تجارت و قلمداد می‌کنند.

کارنامه موفق وتجربه او در اداره بنگاه‌های اقتصادی، ریاست اتاق بازرگانی، کانون عالی کارفرمایی ایران، کانون کارآفرینی ایران و ... ایشان را به فردی توانمند و متخصص در این عرصه تبدیل کرده و بسیاری ازتشکل‌های اقتصادی معتقدند، سلاح‌ورزی، دارای توانمندی، تخصص و استقلال رای لازم برای احراز پست وزارت صنعت، معدن و تجارت، است و منافع ملی را در برابر پیشنهادهای خارج ازعرف یا منافع شخصی قربانی نخواهد کرد. 

در همین راستا، موجی از حمایت‌های دسته جمعی از طرف انجمن‌ها، کانون‌ها و تشکل‌های مختلف صنفی و اقتصادی ملی واستانی با انتشار نامه به رئیس جمهور منتخب، جهت معرفی حسین سلاح‌ورزی برای تصدی سمت وزارت صنعت، معدن و تجارت، شکل گرفته است.

در ادامه اسامی تعدادی از تشکل‌های صنفی و اقتصادی که از حسین سلاح‌ورزی برای احراز پست وزارت صمت، حمایت کرده‌ و به دکتر پزشکیان نامه داده‌اند، آمده است: (تصویر تمام نامه‌ها در آرشیو پژواک کارفرما موجود است)

کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی خوزستان

کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی کردستان

کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی استان زنجان 

کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی استان هرمزگان

کانون  انجمن‌های صنفی کارفرمایان استان سیستان و بلوچستان

کانون آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای استان سیستان وبلوچستان

کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی استان البرز

کانون کارفرمایی شرکت‌های خدمات پشتیبانی و فنی مهندسی سراسر کشور

اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایران

انجمن صنفی شرکت‌های خدماتی و فنی مهندسی اهواز

انجمن صنفی شرکت‌های خدماتی و فنی مهندسی ایذه

انجمن مدیریت کیفیت ایران

انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های بازرسی فنی وآزمایشگاه‌های غیرمخرب ایران

انجمن صنفی تولید کنندگان قند ایران

انجمن برگزارکننده نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران

انجمن کاشی و سرامیک تزئینی

انجمن صنفی شرکت‌های عمرانی خوزستان

انجمن صنفی تولید گنندگان آجر ماشینی خوزستان

انجمن صنفی انبوه سازان مسکن و ساختمان خوزستان

انجمن صنفی تولیدکنندگان بتن خوزستان

کانون صنفی انجمن‌های تولیدکنندگان شن و ماسه خوزستان

انجمن صنفی شرکت‌های تاسیساتی و تجهیزاتی خوزستان

انجمن صنفی تولیدکنندگان  کارخانجات آرد خوزستان

انجمن صنفی کشاورزان و دامداران ایذه

انجمن شرکت‌های خدماتی آبادان

انجمن صنفی کشاورزان و دامداران بهبهان

شورای هماهنگی شهرک‌های صنعتی

سندیکای صنایع آلومینیوم ایران

جامعه ممیزی و بازرسی ایران

انتهای پیام
۱۸۴۷
دیدگاه
آخرین‌های کارفرمایی
آخرین اخبار
پربازدیدها