نشست فعالان اقتصادی با پزشکیان در اتاق ایران برگزار شد؛

سلاح‌ورزی: لایحه اصلاح قانون کار به نفع تولید تصویب شود/دولت چهاردهم از ظرفیت تشکل‌ها در تصمیم‌گیری‌ها استفاده کند

حسین سلاح‌ورزی، در نشست مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب با فعالان اقتصادی، تصویب لایحه اصلاح قانون کار را به نفع تولید، ضروری دانست و گفت: دولت چهاردهم، از ظرفیت تشکل‌ها در فرایند تصمیم‌گیری‌ها استفاده کند.

سلاح‌ورزی: لایحه اصلاح قانون کار به نفع تولید تصویب شود/دولت چهاردهم از ظرفیت تشکل‌ها در تصمیم‌گیری‌ها استفاده کند
پژواک کارفرما -

عضو هیات مدیره کانون عالی کارفرمایی ایران، در نشست مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهورمنتخب با فعالان اقتصادی که امروز، 30 تیر 1403 دراتاق ایران برگزارشد، گفت: آقای پزشکیان، شما  این روزها از تبعیض مثبت می‌گویید و درخواست من تبعیض مثبت به نفع استان‌های مرزی است و البته این با سرمایه‌گذاری ممکن است.

به گزارش خبرنگار پژواک کارفرما، سلاح‌ورزی، اظهار کرد: برای رسیدن به این هدف خواسته اصلی بخش خصوصی حل مسئله تحریم‌ها و پیوستن به FATF است و در صورت رفع تحریم‌ها، تولید افزایش و منجر به رشد بالای اقتصادی خواهد شد.

وی درباره مسئله مزد تصریح کرد: موضوع دستمزد در کانون عالی کارفرمایی در حال پیگیری است و به دلیل اینکه عدم ‌تعادل نیروی کار به نظام تولید ضربه می‌زند، لایحه اصلاح قانون کارباید به نفع تولید تصویب شود.

سلاح‌ورزی در بخش دیگری از سخنانش درنشست فعالان اقتصادی با رئیس جمهور به این نکته اشاره کرد که ما در دوره دولت سیزدهم می‌خواستیم مسئله تحریم و زیان و ضرر کارفرمایی را پیگیری کنیم  اما ممکن نشد و امیدواریم در این دولت پیگیری شود.

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران تاکید کرد: دولت چهاردهم، از ظرفیت تشکل‌ها در فرایند تصمیم‌گیری‌ها استفاده کند.

انتهای پیام
۱۸۰۶
دیدگاه
آخرین‌های کارفرمایی
آخرین اخبار
پربازدیدها