پژواک کارفرما گزارش می‌دهد؛

اختصاصی/نامگذاری«روز کارفرما»در تقویم رسمی کشور تایید شد/نامه معاون وزیر کار به شورای فرهنگ عمومی+تصویر

پیگیری‌های«کانون عالی کارفرمایی ایران» به ثمر نشست و امروز، ۲۷ تیر ۱۴۰۳، معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی نامه‌ای به دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، خواستار بررسی و تصویب نامگذاری «روز ملی کارفرما» در تقویم رسمی کشور شد.

اختصاصی/نامگذاری«روز کارفرما»در تقویم رسمی کشور تایید شد/نامه معاون وزیر کار به شورای فرهنگ عمومی+تصویر
پژواک کارفرما -

پیشنهاد «نامگذاری روز ملی کارفرما» توسط کانون عالی کارفرمایی ایران، اولین بار در اردیبهشت سال جاری در نشستی با وزیر و معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسوولین تشکلات کارگری و بازنشستگی، مطرح شد.

این پیشنهاد طی نامه‌ای به دفتر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه و کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران به عنوان فراگیرترین، بزرگترین و مویرگی ترین تشکل ملی، در این نامه از وزیر درخواست کرد« نامگذاری روز ملی کارفرما» به طورجدی در دستور کار وزارتخانه قرار گیرد و همچنین نماینده کانون عالی کارفرمایی ایران در سخنرانی خود در اجلاس ۱۱۲ کنفرانس بین‌المللی کار که خرداد ماه ۱۴۰۳ در ژنو، برگزار شد، پیشنهاد نامگذاری اول ماه ژوئن به عنوان«روز جهانی کارفرما» را مطرح کرد.

پیگیری‌های کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران با قریب ۳۰۰۰ تشکل صنفی کارفرمایی و ظرفیت‌های ملی و بین‌المللی، در خصوص نامگذاری روز ملی کارفرما، به ثمر نشست و امروز، ۲۷ تیر ۱۴۰۳، علی حسین رعیتی فرد، معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی نامه‌ای به دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، خواستار بررسی و تصویب نامگذاری روز کارفرما در تقویم رسمی کشور شد.

در نامه مذکور بر بهبود روابط کارگران و کارفرمایان و ارتقای جایگاه ایران در سازمان بین‌المللی کار و سایر نهادهای جهانی فعال در حوزه کسب و کار، به عنوان بخشی از دستاوردهای تصویب روز ملی کارفرما، تاکید شده است.

متن کامل نامه معاون روابط کار به شورای فرهنگ عمومی کشور به شرح زیر است:

40

 

انتهای پیام
۱۷۸۶
دیدگاه
آخرین‌های کارفرمایی
آخرین اخبار
پربازدیدها