«صندوق چشم انداز صفر ILO»، برگزار می‌کند؛

مدیران، کارفرمایان و کارگران بخوانند/طراحی دوره مجازی برای بهبود ایمنی در مسیر رفت و برگشت به محل کار

«صندوق چشم انداز صفر ILO»، یک دوره مجازی و خودآموز جامع و رایگانی را طراحی کرده است تا ایمنی کارگران در مسیر رفت و برگشت به محل کار را ارتقا دهد.

مدیران، کارفرمایان و کارگران بخوانند/طراحی دوره مجازی برای بهبود ایمنی در مسیر رفت و برگشت به محل کار
پژواک کارفرما -

بر اساس گزارش سازمان بین المللی کار (ILO)، هر سال حدود ۱.۳۵ میلیون نفر در تصادفات جاده ای در سراسر جهان جان خود را از دست می دهند و کارگران در مسیر رفت و برگشت به محل کار، به ویژه در معرض این خطر قرار دارند. برای مقابله با این مشکل، ILO بر اهمیت ایمنی در مسیر رفت و برگشت به محل کار به عنوان بخشی کلیدی از ایمنی و سلامت شغلی تأکید دارد.
بر اساس پروتکل ۱۵۵ سال ۲۰۰۲ ILO (ضمیمه کنوانسیون ایمنی و بهداشت شغلی ۱۹۸۱)، حوادث مسیر رفت و برگشت به محل کار همانند سایر حوادث شغلی در نظر گرفته می‌شوند. بهبود ایمنی در مسیر رفت و برگشت به محل کار نیازمند تلاش جمعی تمامی ذی نفعان برای رفع مشکلات ساختاری است.
در همین راستا، صندوق چشم انداز صفر ILO، دوره آنلاین و خودآموز جامعی را طراحی کرده است تا ایمنی کارگران در مسیر رفت و برگشت به محل کار را ارتقا دهد. این دوره به شرکت کنندگان دانش ارزشمندی برای اجرای "دفترچه راهنما و چک لیست عملیاتی برای کارفرمایان و کارگران در صنعت پوشاک و کفش به منظور ارتقای ایمنی کارگران در مسیر رفت و برگشت به محل کار" ارائه می دهد.
این دوره برای دولت‌ها، سازمان‌های کارفرمایان و کارگران، شرکت‌های بخش خصوصی (از جمله مدیران منابع انسانی، مشاوران بنگاه، مدیران کارخانه و ناظران حمل و نقل)، کارشناسان ایمنی و بهداشت شغلی، مسئولان ایمنی جاده ای، نهادهای حرفه ای یا صنعتی و سازمان های غیردولتی طراحی شده است.
شرکت کنندگان در این دوره به مباحثی همچون چالش های ایمنی در مسیر رفت و برگشت به محل کار در مناطق شهری، به ویژه در صنایع پوشاک و کفش، نظریه تغییر برای بهبود ایمنی در مسیر رفت و برگشت به محل کار و چگونگی توسعه راهبردها برای ایجاد اقدام جمعی میان کارفرمایان، کارگران و سایر ذی نفعان می پردازند.
این دوره به صورت مجازی و خودآموز است و معمولاً حدود ۶ ساعت زمان می برد. پس از پایان دوره، گواهینامه دیجیتال به شرکت کنندگان اعطا می شود.
برای ثبت نام در این دوره رایگان،در پلتفرم eCampus ITCILO ثبت نام کنید.

انتهای پیام
۱۷۲۹
دیدگاه
آخرین‌های کارفرمایی
آخرین اخبار
پربازدیدها