پیشنهاد به رئیس جمهورمنتخب/مشارکت کانون عالی کارفرمایی ایران در انتخاب اعضای کابینه

کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران در نامه‌ای به مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور و رئیس دولت چهاردهم، پیشنهاد داد از ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و امکانات مغز‌افزاری کانون عالی کارفرمایی ایران به عنوان نماینده ۳۰۰۰ تشکل در سطح کشور، در انتخاب کابینه دولت چهاردهم استفاده کند.

پیشنهاد به رئیس جمهورمنتخب/مشارکت کانون عالی کارفرمایی ایران در انتخاب اعضای کابینه
پژواک کارفرما -

کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران در نامه‌ای به مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور و رئیس دولت چهاردهم، پیشنهاد داد از ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و امکانات مغز‌افزاری کانون عالی کارفرمایی ایران به عنوان نماینده 3000 تشکل در سطح کشور، در انتخاب کابینه دولت چهاردهم استفاده کند. 

متن کامل نامه کانون عالی کارفرمایی ایران به رئیس جمهور منتخب به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ الَّذِینَ اجْتَنَبُواْ الطَّغُوتَ أَن یَعْبُدُوهَا وَ أَنَابُواْ إِلىَ اللَّهِ لَهُمُ الْبُشْرَى‌ فَبَشِّرْ عِبَادِ * الَّذینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُولئِکَ الَّذینَ هَداهُمُ اللَّهُ وَ أُولئِکَ هُمْ أُولُوا الْأَلْبابِ   آیات 17 و 18 سوره زمر

و کسانى که از پرستیدن طاغوت پرهیز کردند، و به سوى خدا بازگشتند، ایشان را مژده باد! پس بندگان مرا بشارت ده همانهایى را که به هر سخنى(مخصوص) گوش مى‌دهند پس به بهترین (وجهی) آن را پیروى مى‌کنند، آنان هستند که خدا هدایتشان کرده و آنان هستند صاحبان خرد.

برادر ارجمندم جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

رییس محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام؛

بدین وسیله مراتب تبریک و تهنیت اعضای محترم کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران را به مناسبت انتخاب شایسته حضرت­عالی به عنوان رئیس جمهور اسلامی ایران اعلام می‌دارد و از خداوند متعال برای حضرت­عالی موفقیت روز افزون و برای ملت غیرتمند و فهیم ایران سربلندی و سرافرازی آرزومند است.

همانگونه که استحضار دارید کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران مطابق ماده ۱۳۱ قانون کار در اجرای اصل 26 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از قریب به ۳۰۰۰ تشکل در سطح کشور به عنوان بزرگترین و مویرگی‌ترین تشکل فراگیر ملی ، با عضویت و حضور در شوراهای عالی کار، اشتغال ، حفاظت فنی ، هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی و در سایر مراکز مرتبط و در عین حال به عنوان یک تشکل با ظرفیت‌های بین‌المللی شامل حضور در سازمان بین‌المللی کارILO  وابسته به سازمان ملل متحد و عضویت در سازمان بین‌المللی کارفرمایان IOE و سایر تشکل‌های بین‌المللی و منطقه ای، فعالیت می‌نماید . کانون عالی کارفرمایی ایران یک بار در شروع رقابت های انتخاباتی و یک بار نیز پس از انتخاب حضرتعالی به عنوان رئیس جمهور منتخب، طی بیانیه ای مطالبات جامعه کارفرمایی را به استحضارتان رسانده است. حال که در شرف انتخاب همکاران خود اعم از وزرا ، معاونین ، استانداران و همچنین معاونین ریاست جمهوری و روسای سازمان‌ها و نهادهای اجرایی هستید. مطابق اوامر مقام معظم رهبری در مورد شعار سال تحت عنوان جهــش تولیـــــد با مشارکت مردم که علی القاعده باید سرلوحه همه امــــــور قرار گیرد، پیشنهــــاد می‌نمایـــــد که از ظرفیت­‌ها، توانمنـدی‌­ها و امکانات مغز افزاری کانون عالی کارفرمایی ایران حسب نیــاز و ضرورت به شرح زیر بهره‌مند شوید.

1- معرفی و پیشنهاد افراد به شرح فوق محضر حضرتعالی یا کمیته انتصابات، توسط تشکل‌های کارفرمایی با مرکزیت کانون عالی کارفرمایی ایران برای وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی مطابق شاخص های رسمی مبتنی بر شایسته‌گزینی

2- مشاوره با کانون عالی کارفرمایی ایران و سایر تشکل های قانونی در مورد انتخاب افرادموردنظر در دولت چهاردهم مخصوصاً وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهایی که با موضوع فعالیت بخش خصوصی به ویژه تشکل‌ها ارتباط مستقیم دارد.

خواهشمند است در صورت انتخاب هریک از روش های فوق اعم از یک، همه و یا هیچیک از آنها، دستور فرمایید مراتب را به نحو شایسته به این کانون عالی اعلام نمایند.

10

19

انتهای پیام
۱۷۱۵
دیدگاه
آخرین‌های کارفرمایی
آخرین اخبار
پربازدیدها