دعوت کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران به مشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری

کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران به عنوان فراگیرترین و بزرگترین تشکل ملی و فراملی ایران، مردم را به حضور و مشارکت حداکثری و آگاهانه در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، دعوت کرد.

دعوت کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران به مشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری
پژواک کارفرما -

کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که روز جمعه 8 تیر ماه 1403 برگزار می‌شود، از جامعه کارفرمایی کشور و آحاد مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت به عمل آورد.

متن دعوت‌نامه به شرح زیر است:

کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران با قریب ۳۰۰۰ تشکل صنفی کارفرمایی و ظرفیت‌های ملی و بین‌المللی، تمام تلاش خود را به منظور مشارکت جمعی برای توسعه پایدار کشور به کار می‌برد و برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری یک فرصت دیگر برای این نوع مشارکت ملی است.

رای یکایک افراد در تعیین سرنوشت کشور موثر است و افزایش مشارکت علاوه بر افتخار ملی،کاهش فشار‌های بین‌المللی را به همراه خواهد داشت.

در همین راستا، کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران، علاوه بر اعضای کانون  و جامعه کارفرمایی کشور از عموم مردم شریف ایران دعوت می‌نماید در این حماسه پرشکوه ملی با آرای خود و مطابق منویات مقام معظم رهبری مبنی برشاخص‌های انتخاب اصلح، حضور داشته باشند تا بتوانیم بار دیگر از این مرحله نیز با سربلندی عبور کنیم.

همچنین از کاندیداهای محترم که در شرایط فعلی امکان دیدار با مویرگی‌ترین تشکل ملی و فراملی را  از دست دادند که صدالبته جای سوال است، انتظار داریم به مجموعه مطالبات جامعه کارفرمایی کشور، عنایت ویژه داشته باشند و از رییس جمهور منتخب، توقع می‌رود بعد از انتخاب و استقرار، دیدار با اعضای کانون عالی کارفرمایی کشور را در دستور کار، مجدانه قرار دهند.

کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران

انتهای پیام
۱۵۶۸
دیدگاه
آخرین‌های کارفرمایی
آخرین اخبار
پربازدیدها