مدیر امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق تهران تشریح کرد:

اعلام برنامه‌های اتاق تهران به مناسبت هفته تشکل‌ها

مدیر امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق تهران، اعلام کرد که به مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی، طی سه برنامه متفاوت علاوه بر هم‌اندیشی با مدیران تشکل‌های اقتصادی بخش خصوصی، برنامه حمایتی اتاق تهران از تشکل‌ها که ذیل برنامه راهبردی اتاق تدوین شده است، تشریح می‌شود.

اعلام برنامه‌های اتاق تهران به مناسبت هفته تشکل‌ها
پژواک کارفرما -

امیررضا بیدگلی اعلام کرد که به مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی، طی سه برنامه متفاوت علاوه بر هم‌اندیشی با مدیران تشکل‌های اقتصادی بخش خصوصی، برنامه حمایتی اتاق تهران از تشکل‌ها که ذیل برنامه راهبردی اتاق تدوین شده است، تشریح می‌شود.

مدیر امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی تهران در آستانه 22 مرداد ماه، روز ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، برنامه‌های اتاق تهران برای گرامیداشت این روز را تشریح کرد.

 امیررضا بیدگلی با اشاره به اینکه اتاق تهران در هفته پیش رو به مناسبت فرارسیدن روز ملی تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی، برگزاری رویدادهای مرتبط با این روز را تدارک دیده است، گفت: هفته گرامیداشت روز ملی تشکل‌ها با پیام رئیس اتاق تهران آغاز ‌می‌شود.

 او افزود: همچنین به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی جوانان (12 آگوست) ویژه‌برنامه‌ای زنده در بستر اینستاگرام با عنوان «آینده، اکنون است» به صورت زنده برگزار می‌شود که اعضای جوان هیات نمایندگان و اعضای جوان برخی تشکل‌های اقتصادی در آن حضور داشته و آقایان شهاب جوانمردی و فرزین فردیس، دو تن از اعضای هیات نمایندگان اتاق تهران نیز به ایراد سخن خواهند پرداخت.

بیدگلی در ادامه ارائه داد: اتاق تهران در روز دوشنبه ۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۹ تا ۱۴ میزبان روسای تشکل‌ها خواهد بود و در این ویژه برنامه که با محوریت هم‌اندیشی مدیران تشکل‌ها، اتاق تهران و مجلس دوازدهم برگزار می‌شود، رئیس، هیئت رئیسه، هیئت نمایندگان اتاق تهران و نمایندگان مجلس حضور خواهند داشت.

به گفته مدیرامور تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی اتاق تهران در این رویداد، علاوه بر شرح حمایت‌های اتاق تهران از تشکل‌ها ذیل برنامه راهبردی دوره دهم، امضای نمادین تفاهم‌نامه همکاری با تعدادی از تشکل‌ها نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

بیدگلی ادامه داد: در روز سه‌شنبه 23 مرداد ماه، همزمان با هجدهمین نشست هیات نمایندگان اتاق تهران، گزارشی از عملکرد اتاق تهران در حوزه تشکلی ارائه خواهد شد. حسن‌ختام برنامه‌های اتاق تهران در هفته تشکل‌ها نیز در روز چهارشنبه 24 مرداد ماه خواهد بود که رویداد دیگری با حضور دبیران تشکل‌های بخش خصوصی، دبیرکل و معاونان و مدیران اتاق تهران برگزار شده و طی آن حمایت‌های اتاق تهران از تشکل‌ها به صورت جامع تبیین می‌شود.

انتهای پیام
۱۹۷۷
دیدگاه
آخرین‌های تشکل‌ها
آخرین اخبار
پربازدیدها