اختصاصی/انتظار واکنش مناسب به حادثه معدن طبس از سوی وزارت کار و شورای عالی حفاظت فنی کشور

داود جوانی، عضو شورای عالی حفاظت فنی کشور به پژواک کارفرما، گفت: همان گونه که در قانون کار و مقاوله نامه‌های جهانی تاکید شده، مقوله پیشگیری و آموزش قبل و حین اشتغال و هم چنین استفاده از ابزار و لوازم ایمن و از همه مهم‌تر ایمن بودن محیط کار، از ابتدایی‌ترین نیازها و الزامات است و وزارت‌خانه‌های کار و دادگستری به عنوان مجریان و ناظران اجرای قانون کار به مراتب وظیفه اولی‌تری در این خصوص دارند.

اختصاصی/انتظار واکنش مناسب به حادثه معدن طبس از سوی وزارت کار و شورای عالی حفاظت فنی کشور
پژواک کارفرما -

داود جوانی، با اعلام تسلیت به عموم مردم ایران، به‌ویژه خانواده و بازماندگان کارگران برای حادثه تاسف‌بار معدن ذغال سنگ طبس و ازدست دادن جمعی از شریف ترین و زحمت کش ترین  کارگران  کشورمان، اظهار کرد: همان گونه که در قانون کار ومقاوله نامه های جهانی تاکید شده مقوله پیشگیری وآموزش قبل وحین اشتغال وهم چنین استفاده از ابزار ولوازم ایمن وازهمه مهم تر ایمن بودن محیط کار از ابتدایی ترین نیازها والزامات است.

عضو شورای عالی حفاظت فنی کشور در گفت و گو با خبرنگار پژواک کارفرما، تاکید کرد: وزارت کار و دادگستری به عنوان مجریان و ناظران اجرای قانون کار به مراتب وظیفه اولی تری در این خصوص دارند .

عضو هیات مدیره کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران افزود: همیشه در این گونه حوادث اظهار امیدواری می کنیم با انجام تمهیدات لازم،  دیگر شاهد تکرار چنین حوادث تلخی نباشیم ولی چرا بازهم شاهد تکرار هستیم، تاکی بایستی کودکان کشورمان  که در آستانه اول مهر به جای آغوش پر مهر پدر، داغ رفتن ونداشتن پدررا تجربه کنند!؟

جوانی با بیان اینکه به عنوان عضو شورای عالی حفاظت فنی کشور، مراتب تاثر وتالم خودم را برای تکرار این گونه حوادث اعلام می‌کنم، اظهار کرد: انتظار دارم واکنش لازم از سوی وزارت کار وبه ویژه شورای عالی حفاظت فنی کشور، بدون فوت وقت و به صورت فوق العاده نسبت به این اتفاقات وجلوگیری از تکرار آن، صورت گیرد.

انتهای پیام
۲۲۱۷
دیدگاه
آخرین‌های اقتصادی
آخرین اخبار
پربازدیدها