افزایش حجم صادرات خدمات فنی و مهندسی، دستاورد سفر پزشکیان به عراق

نایب‌رئیس اتاق ایران می‌گوید: در جریان سفر اخیر رئیس‌جمهوری به عراق در مورد صادرات خدمات فنی و مهندسی رایزنی شده و حجم صادرات این بخش افزایش پیدا خواهد کرد.

افزایش حجم صادرات خدمات فنی و مهندسی، دستاورد سفر پزشکیان به عراق
پژواک کارفرما -

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، گفت: صادرات خدمات فنی مهندسی از دستاوردهای سفر اخیر رئیس‌جمهوری به کشور عراق بود و با تحقق این موضوع، بسیاری از مسائل و مشکلات این صنف به حداقل خواهد رسید.

حسین پیرموذن در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان اردبیل، اظهار کرد: در یک ماه گذشته اقدامات پربرکتی در سطح استان انجام شده است که کلنگ‌زنی منطقه آزاد ازجمله آنهاست که ثمره تأکید و تلاش امام جمعه، استاندار و اصحاب رسانه است و جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به اینکه اردبیل در حال رشد و توسعه صنعتی است افزود: واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران در سال‌های گذشته با انبوهی از مشکلات روبرو بودند که امروز این مسئله به همت کمیته حمایت قضائی، ستاد تسهیل، بازرسی و همکاری مسئولان استانی به موارد جزئی و صرفاً به درخواست برای توسعه واحدها تقلیل یافته است.

نائب رئیس اتاق ایران ادامه داد: تسریع اجرای طرح‌های توسعه‌ای استان موضوع دیگری بود که تلاش استاندار در این رابطه قابل‌تقدیر است و امیدواریم با ادامه این عزم و همکاری مسئولان دولتی با بخش خصوصی روند رشد اقتصاد استان شتاب گیرد.

پیرموذن با اشاره به اتمام عملیات احداث تونل دوم گفت: تکمیل زیرساخت‌ها همواره منجر به توسعه اقتصادی شده است و هرجایی رشد و رونقی وجود داشته، تجهیز و تکمیل زیرساخت‌ها پیش‌زمینه این توسعه و رونق بوده است که جا دارد از طرف بخش خصوصی قدردان این اتفاق بزرگ در استان باشیم.

وی در ادامه از آمار صدور خدمات فنی و مهندسی در استان خبر داد و افزود: صادرات خدمات فنی، مهندسی از دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور به عراق در روزهای اخیر بود که این موضوع برای اردبیل و بخش خصوصی فعال در حوزه خدمات فنی و مهندسی استان فرصت مناسبی است که باید از آن بهره برد و مشکلات فعالان خدمات فنی و مهندسی در سطح ملی بررسی و رفع کرد.

انتهای پیام
۲۲۱۶
دیدگاه
آخرین‌های اقتصادی
آخرین اخبار
پربازدیدها