دستور عارف برای امدادرسانی فوری به معدن‌کاران/ماموریت قالیباف به کمیسیون صنایع برای رسیدگی به حادثه معدن طبس

معاون اول رئیس جمهور در تماس با وزرای صمت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار خراسان جنوبی و رئیس جمعیت هلال احمر، آخرین وضعیت مجروحان حادثه انفجار معدن معدنجوی طبس را پیگیری و دستور امدادرسانی فوری داد و رئیس مجلس هم برای رسیدگی به حادثه معدن طبس به اعضای کمیسیون صنایع، ماموریت داده است.

دستور عارف برای امدادرسانی فوری به معدن‌کاران/ماموریت قالیباف به کمیسیون صنایع برای رسیدگی به حادثه معدن طبس
پژواک کارفرما -

محمدرضا عارف ضمن تسلیت به بازماندگان این حادثه تلخ با خانواده جانباختگان اظهار همدردی کرد و در تماس های تلفنی با جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی،سیدمحمداتابک وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پیر حسین کلیوند، رئیس جمعیت هلال احمر از زوایای حادثه رخ داده در معدن معدنجوی طبس و آخرین آمار جانباختگان و خسارت های مادی وارد شده، مطلع و خواستار تلاش های حداکثری همه بخش ها برای زنده یافتن سایر معدن کاران شد و دستور استفاده از همه امکانات را  برای امداد رسانی فوری داد.

ماموریت کمیسیون صنایع  مجلس برای رسیدگی به حادثه معدن طبس

یک عضو کمیسیون صنایع گفت: رئیس مجلس به اعضای این کمیسیون دستور رسیدگی به حادثه معدن طبس را داده است.

مصطفی پوردهقان درباره اقدام کمیسیون صنایع و معادن برای پیگیری حادثه معدن طبس گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی دستور پیگیری این حادثه را داده است.

نشت گاز حوالی ساعت ۲۱ شنبه‌شب (۳۱ شهریور) در یکی از کارگاه‌های شرکت زغال‌سنگ معدنجوی طبس، موجب انفجار شد.

به گفته عبدالهی رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی حادثه در دو بلوک b و c به وقوع پیوسته است در بلوک b تعداد ۴۷ نفر ودر بلوک C، حدود ۲۳ نفر محبوس شده‌اند. در بلوک ۳۰ b نفر فوت و ۱۷ نفر مصدوم شده‌اند. بلوک b کاملا آواربرداری انجام شده است. عملیات جستجو در بلوک c آغاز شده است. دستورات قضایی برای جست‌وجو و امدادرسانی به مصدومان صادر شده است.

انتهای پیام
۲۲۰۸
دیدگاه
آخرین‌های اقتصادی
آخرین اخبار
پربازدیدها