با از دست رفتن سطح حمایتی ۲ میلیون واحد صورت گرفت؛

جلسه فوق‌العاده شورای‌عالی بورس

امروز جلسه فوق‌العاده شورای‌عالی بورس با محوریت بررسی آخرین وضعیت بازار سرمایه و پیشنهادات سازمان بورس برگزار خواهد شد، دیروز نیز جلسه‌ای با همین مضمون با حضور معاونین و مدیران بانک مرکزی در سازمان بورس برگزار شد.

جلسه فوق‌العاده شورای‌عالی بورس
پژواک کارفرما -

امروز جلسه فوق‌العاده شورای‌عالی بورس با محوریت بررسی آخرین وضعیت بازار سرمایه و پیشنهادات سازمان بورس برگزار خواهد شد، دیروز نیز جلسه‌ای با همین مضمون با حضور معاونین و مدیران بانک مرکزی در سازمان بورس برگزار شد.

درحالی‌که در بازار اخباری بر مثبت‌بودن جلسه با بانک مرکزی مطرح می‌شود که دیروز بورس سطح حمایتی مهم و بسیار حساس 2 میلیون واحد را از دست داد.

 کلیت بازار دیروز  از ابتدا با فشار فروش و ضعف در طرف تقاضا آغاز شد و شاخص کل طی آن با بیش از ۸۰ درصد نماد منفی مرز ۲ میلیون واحد را از دست داد و مجدداً شاهد خروج ۵۷۰ میلیاردتومانی پول حقیقی از بازار و افت ارزش معاملات در محدوده ۱۶۰۰ میلیارد تومان بودیم. اینکه بازار سرمایه نباید رنگ آرامش و ثبات را ببیند جای تأمل دارد! طی چند روز اخیر کمی از اخبار جنگ کاسته شده اما ترس از اتفاقات غیرمنتظره همچنان پابرجاست. رونمایی از لیست وزرای پیشنهادی با تشویق و انتقاداتی همراه بود، برخی آن را قابل‌قبول و برخی دیگر نیز لیست مذکور را خلاف وعده‌ها و گفته‌های آقای پزشکیان می‌دانند و انتظار جوان‌گرایی و شایسته‌سالاری بیشتری از کابینه پیشنهادی داشتند. درهرصورت باید دید وزرای منتخب در عمل چطور پیش خواهند رفت و مهر تا بر دیدگاه کدام گروه خواهند زد.؟!

این همه در حالی بر بورس می گذرد که سکوت سازمان بورس با اعتراض گسترده سهامداران در نمایشگاه صنعت مالی برگزار شد و هیچیک از مدیران سازمان بورس واوراق بهادار در این رویداد بورسی شرکت نکردند.

انتهای پیام
۱۹۸۵
دیدگاه
آخرین‌های اقتصادی
آخرین اخبار
پربازدیدها