در نشست کانون عالی کارگران بازنشسته با مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی انجام شد؛

توافق برای صدور احکام متناسب سازی سایر سطوح و حداقل‌بگیران

احکام متناسب سازی بر اساس مفاد بند ۱ برنامه هفتم توسعه هم برای سایر سطوح و هم برای حداقل‌بگیران صادر می‌شود.

توافق برای صدور احکام متناسب سازی سایر سطوح و حداقل‌بگیران
پژواک کارفرما -

جلسه مشترک میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با رئیس، اعضای هیئت مدیره و بازرسین کانون عالی کشور امروز، یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ در محل دفتر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پژواک کارفرما، در این جلسه که با حضور معاونت حقوقی، معاونت فرهنگی و معاونت بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی و کارشناسان این سازمان برگزار شد رئیس، اعضای هیئت مدیره و بازرسین کانون عالی پس از بحث و تبادل نظر با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به توافق رسیدند تا احکام متناسب سازی بر اساس مفاد بند ۱ برنامه هفتم توسعه هم برای سایر سطوح و هم برای حداقل بگیران صادر شود.

در ادامه میرهاشم موسوی اعلام آمادگی کرد که با مشارکت و همفکری نمایندگان کانون عالی کارگران بازنشسته کشور و سازمان تامین اجتماعی، احکام متناسب سازی برای بازنشستگان سایر سطوح و جامعه حداقل بگیر صادر ‌شود و سازمان نیز بر اساس طرح دو فوریتی دولت به مجلس، متناسب سازی برنامه هفتم را برای حداقل بگیران همانند سایر سطوح اعمال خواهدکرد.

همچنین مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و کانون عالی  کارگران بازنشسته کشور توافق کردند، اجرای متناسب سازی برنامه هفتم توسعه در راستای پرداخت ۳ میلیون تومان علی الحساب به سایر سطوح و حداقل بگیران که در تیرماه صورت گرفته، عملیاتی و نهایتاً پس از صدور احکام متناسب سازی باقیمانده ۴۰ درصد متناسب سازی درسال اول برنامه هفتم توسعه به بازنشستگان مشمول این طرح پرداخت شود.

در پایان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی، آمادگی کامل برای صدور احکام متناسب سازی بر اساس مفاد بند ۱ برنامه هفتم توسعه و رعایت الزامات قانونی آن دارد و با همکاری و همفکری کانون عالی  کارگران بازنشسته کشور به زودی احکام متناسب سازی صادر خواهد شد.

انتهای پیام
۱۹۷۵
دیدگاه
آخرین‌های اقتصادی
آخرین اخبار
پربازدیدها