افزایش نقش صنعت دام و طیور در اشتغال و درآمد ملی/برگزاری بیست وسومین نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور ۳۰ تیر تا ۲ مرداد

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: افزایش نقش صنعت دام، طیور و آبزیان در تولید، اشتغال و درآمد ملی و استفاده و انتقال تجربیات علمی و عملی دست اندرکاران و روزآمد نمودن آن‌ها برای نیل به اهداف برنامه هفتم توسعه، ازاهداف مهم برگزاری نمایشگاه دام و طیور و صنایع وابسته است.

افزایش نقش صنعت دام و طیور در اشتغال و درآمد ملی/برگزاری بیست وسومین نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور 30 تیر تا 2 مرداد
پژواک کارفرما -

مجید موافق قدیری، در نشست خبری  بیست و سومین نمایشگاه بین المللی دام و طیور و صنایع وابسته ایران، اظهار کرد: طبیعتا شعار برگزاری نمایشگاه امسال به عنوان صنعت پیشران اقتصاد کشاورزی، تابعی از جهت گیری اقتصاد کلان کشور یعنی شعار انتخابی توسط مقام معظم رهبری "جهش تولید با مشارکت مردم" است.

به گزارش خبر نگار پژواک کارفرما، رئیس شورای سیاست گذاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی دام و طیور و صنایع وابسته ایران با بیان اینکه به طور طبیعی مهم ترین هدف نمایشگاه امسال، ارائه دستاوردهای حلقه های مختلف در زنجیره محصولات پروتئینی کشور و چشم انداز آتی آن است، گفت: در برگزاری این رویداد، سعی خواهد شد ارائه محتوا و اطلاعات به مخاطبان، در دو دسته بندی کلی مخاطب تخصصی و مخاطب عمومی و گروه ها و اقشار مختلف مثل دانشجویان، دانش آموزان و .... صورت گیرد. بعلاوه چندین سمینار و کارگاه های آموزشی با حضور مدرسین برجسته داخلی و خارجی توسط مشارکت کنندگان نمایشگاه برگزار می شود.

رئیس انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان ایران خاطر نشان کرد: بنا بر تصمیم شورای سیاست گذاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی دام و طیور و صنایع وابسته ایران، بطور مشخص در بخش کارخانجات تولید مکمل، کنسانتره و خوراک دام، طیور و آبزیان، همچنین داروهای دامپزشکی و البته تجهیزات دام و طیور چند محور و رویکرد عملکردی از جمله "توسعه و ترویج مصرف خوراک آماده دام، طیور و آبزیان"، " ارتقاء سطح کیفی محصولات با هدف مدیریت مدنی و صنفی در امر تولید " و " تلاش در ارتقاء شناخت و باور جامعه از نقش صنعت دام، طیور و آبزیان در توسعه فراگیر " را در اولویت برنامه های خودشان طی مدت حضور در نمایشگاه قرار دهند.

قدیری اهداف اولویت دار صنعت دام و طیور و آبزیان بنا بر تصمیم شورای سیاست گذاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی دام و طیور و صنایع وابسته ایران را "توسعه و ترویج تجهیزات نوین و استفاده از هوش مصنوعی و محصولات جدید در حوزه مکمل، کنسانتره و خوراک دام، طیور و آبزیان"، " افزایش نقش صنعت دام، طیور و آبزیان در تولید، اشتغال و درآمد ملی " و " استفاده و انتقال تجربیات علمی و عملی دست اندرکاران و روزآمد نمودن آن برای نیل به اهداف برنامه هفتم توسعه"عنوان کرد و افزود: اقدامات و دستاورد‌های چشمگیری در این زمینه طی یکسال گذشته صورت گرفته است.

در ادامه ابوالقاسم سالاررضایی، مدیر برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی دام و طیور، با بیان اینکه نمایشگاه از ۳۰ تیرماه تا ۲ مرداد 1403 در تهران برگزار خواهد شد، گفت: این دوره از برگزاری نمایشگاه به ۳ بخش تجهیزات، دارو و خوراک تقسیم شده است.

وی افزود: ۳ کشور به صورت پاویون و ۱۴ نماینده شرکت‌های خارجی از کشورها در این رویداد حضور داشته و ۴۰۰ شرکت داخلی نیز در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و خدمات خود را ارائه می‌کنند.

انتهای پیام
۱۷۲۱
دیدگاه
آخرین‌های اقتصادی
آخرین اخبار
پربازدیدها