برخی مسئولان تمایلی به اعلام اموال مازاد ندارند/افزایش سرعت مولدسازی با سامانه سادانوین

رییس سازمان بازرسی کشور گفت: برخی از مسئولان تمایلی به شفاف سازی اموال مازاد ندارند، اما با سامانه جدید سرعت کار مولدسازی افزایش پیدا می‌کند.

برخی مسئولان تمایلی به اعلام اموال مازاد ندارند/افزایش سرعت مولدسازی با سامانه سادانوین
پژواک کارفرما -

ذبیح‌الله خداییان در مراسم رونمایی از سامانه اموال دستگاه‌های اجرایی (سادانوین) با بیان اینکه یکی از راهکارهای حفاظت از بیت المال افزایش شفافیت است و مهمترین زیرساخت هم همین موضوع شفافیت محسوب می‌شود، اظهار داشت: راه‌اندازی سامانه سادانوین اقدام مهمی برای مبارزه با فساد و افزایش شفافیت است. 

وی ادامه داد: در گذشته یکی از مشکلات در بحث شفافیت عدم اطلاع دولت از اموال به ویژه اموال غیرمنقول بود که البته هنوز هم این مشکل وجود دارد، اگر از مسئولی پرسیده می‌شد که میزان اموال در اختیار آن دستگاه قرار دارد، اطلاعی از آن نداشتند و این سامانه اقدام خوبی است که از طرف خزانه‌داری کل کشور انجام شد.

رییس سازمان بازرسی کشور افزود: در حال حاضر، نیمی از اموال وزارت آموزش و پرورش فاقد سند است و این خود مشکلاتی را به دنبال خواهد شد. از ویژگیهای مهم این سامانه جدید، ارتباط آن با سامانه کاداستر است که با این ارتباط اطلاعات به روز می شود و امکان سوﯨ استفاده به سود جویان را نمی‌دهد .

خداییان تاکید کرد: این سامانه سرعت کار را برای دولت افزایش می‌دهد، در اجرای پروژه مولدسازی باید بگردیم تا ببینیم در کدام سازمان چه ملکی وجود دارد و برخی از مسئولان تمایلی به شفاف سازی از این اموال مازاد ندارند اما با این سامانه سرعت کار مولدسازی افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام
۱۷۱۳
دیدگاه
آخرین‌های اقتصادی
آخرین اخبار
پربازدیدها