نشست وزرای گروه آسیا اقیانوسیه به ریاست سفیر ایران برگزار شد؛

تشریح اقدامات ایران برای اعتلای وضعیت کسب و کار + فیلم

در جریان ۱۱۲ مین اجلاس کنفرانس بین‌المللی کار، نشست وزرای گروه آسیا اقیانوسیه به ریاست علی بحرینی، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل در ژنو برگزار شد.

تشریح اقدامات ایران برای اعتلای وضعیت کسب و کار + فیلم
پژواک کارفرما -

در جریان ۱۱۲مین اجلاس کنفرانس بین‌المللی کار، نشست وزرای گروه آسیا اقیانوسیه به ریاست علی بحرینی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل در ژنو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پژواک کارفرما، مدیر کل سازمان بین المللی کار در این نشست بر تعاملات گسترده اولویت‌های سازمان با کشورهای منطقه آسیا اقیانوسیه تأکید کرد.

علی حسین رعیتی فرد، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سخنرانی خود در این جلسه اقدامات کشورمان برای اعتلای وضعیت کسب و کار در ایران را تشریح کرد.

وی ضمن اشاره به تراژدی غمناک فلسطین و ابعاد منفی جنگ در نوار غزه و کرانه باختری خواستار اتحاد جامعه جهانی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و کارگران فلسطینی شد.

در این نشست که با حضور نمایندگان عالی رتبه بیش از ۴۰ کشور آسیا و اقیانوسیه برگزار شد ۲۱ نفر از وزرا و روسای هیئت‌های آسیایی و اقیانوسیه به ایراد سخنرانی پرداختن و اولویت های کشور خود برای بهره گیری از ظرفیت های سازمان برای بهبود فضای کار در جهان را برشمردند.

جمهوری اسلامی ایران در سالها ۲۰۲۳-۲۰۲۴ هماهنگ کننده گروه آسیا-اقیانوسیه در سازمان بین المللی کار بود و در این جلسه این مسئولیت از جمهوری اسلامی ایران به ژاپن انتقال یافت.

انتهای پیام
۱۳۳۴
دیدگاه
آخرین‌های اقتصادی
آخرین اخبار
پربازدیدها