اختصاصی/آغاز به کار«اجلاسیه ۱۱۲ سازمان بین المللی کار»در ژنو

«اجلاسیه ۱۱۲ سازمان بین المللی کار» با حضور نمایندگان دولت، کارگر و کارفرما از کشورهای عضو ILO، امروز، سوم ژوئن ۲۰۲۴ برابر با ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ در ساختمان مرکزی سازمان بین المللی کار واقع در ژنو سوییس، آغاز به کار کرد.

اختصاصی/آغاز به کار«اجلاسیه 112 سازمان بین المللی کار»در ژنو
پژواک کارفرما -

سازمان بین المللی کار/ILO/اجلاسیه 112 خود را در سال 2024 از امروز، سوم ژوئن، برابر با 14 خرداد 1403 در ژنو سوئیس آغاز کرد و تا 14 ماه ژوئن(25 خرداد) ادامه  خواهد داشت.

به گزارش پژواک کارفرما، در این اجلاسیه، نمایندگانی از 187 کشور عضو سازمان بین‌المللی کار، از گروه دولت‌ها، کارگران و کارفرمایان شرکت می‌کنند و به طیف وسیعی از موضوعات که اثرات بلند مدتی بر جهان دنیای کار دارد، به بحث وگفت و گو می‌پردازند.

مواردی همچون حفاظت در برابر خطرات بیولوژیکی، اصول و حقوق بنیادین کار، کار شایسته و اقتصاد مراقبتی، دستور کار اجلاس 112 کنفرانس بین المللی کار است.

سازمان بین‌ المللی کار، نخستین سازمان تخصصی وابسته به سازمان ملل متحد با ساختاری سه‌جانبه مرکب از نمایندگان گروه کارگری، کارفرمایی و دولت است که با هدف تدوین مقررات و قوانین بین‌المللی در جهت بهینه‌سازی استانداردهای بین‌المللی کار، تشکیل شده است.

سال گذشته در یکصد و یازدهمین اجلاسیه بین‌المللی کار که از پنجم لغایت ۲۶ خرداد ماه در ژنو سوئیس برگزار شد، عدالت اجتماعی به عنوان دستور اصلی اجلاسیه سازمان با هدف ایجاد جهانی پایدارتر و عادلانه‌تر، مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام
۱۳۲۵
دیدگاه
آخرین‌های اقتصادی
آخرین اخبار
پربازدیدها