وزیر ارتباطات اعلام کرد:

اجرای دستور رئیس‌جمهور برای حل مساله فیبر نوری در شهرهای باقی‌مانده

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: رئیس جمهور در مورد گزارشی که ما درباره فیبر نوری به ایشان دادیم گفتند مساله شهر‌های باقی مانده را هم حل کنید و ما دستوات ایشان را دنبال می‌کنیم

اجرای دستور رئیس‌جمهور برای حل مساله فیبر نوری در شهرهای باقی‌مانده
پژواک کارفرما -

عیسی زارع‌پور  در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره آخرین توصیه‌های رئیس‌جمهور شهید به اعضای این وزارتخانه گفت: ما آخرین وزارت خانه‌ای بودیم که توفیق داشتیم ایشان برای نظارت ستادی به آنجا تشریف آوردند. در مورد گزارشی که ما درباره فیبر نوری به ایشان دادیم گفتند مساله شهر‌های باقی مانده را هم حل کنید.

وی افزود: در حوزه فضایی دستوراتی فرمودند که با همان قدرتی که کار در گذشته ادامه پیدا کرده، تداوم پیدا کند. از این که در بخش فضایی از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کردیم، ایشان بسیار تمجید کردند و گفتند مسیر ادامه پیدا کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یادآور شد: در حوزه محتوا هم گفتند که درست است که وزارت ارتباطات مسئولیتی ندارد ولی می‌تواند بقیه دستگاه‌ها را برانگیزاند و در واقع به بقیه دستگاه کمک کنند تا در حوزه تولید محتوا در فضای مجازی وظیفه‌شان به انجام برسانند. در مجموع دستوراتی که صادر کردند را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام
۱۲۷۱
دیدگاه
آخرین‌های اقتصادی
آخرین اخبار
پربازدیدها