رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی در حاشیه همایش ملی کار تشریح کرد:

اختصاصی/همایش ملی کار؛ مرجع تعیین دستور کار یک‌ساله دولت با جامعه کارفرمایی و کارگری

رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی گفت: مصوبات همایش ملی کار به دلیل اینکه دستور کار یک ساله دولت در ارتباط با جامعه کارفرمایی و کارگری را تعیین می‌کند، بسیار حائز اهمیت است.

اختصاصی/همایش ملی کار؛ مرجع تعیین دستور کار یک‌ساله دولت با جامعه کارفرمایی و کارگری
پژواک کارفرما -

شهرام محمدی در حاشیه همایش ملی کار که روز یکشنبه، ششم خردادماه برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگار پژواک کارفرما درباره اهمیت هشتمین همایش ملی کار، ضمن اعلام تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور محترم، گفت: همایش ملی کار نماد سه جانبه گرایی در کشوراست و هر ساله در تمام کشورها، در آستانه کنفرانس سازمان بین‌المللی کار و اجلاسILO  در ژنو، این نشست برگزار می‌شود.

 رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی افزود: در واقع همایش ملی کار، پیش نیاز نشست سالانه ILO است و مصوبات این کنفرانس، توسط وزیر کار به سازمان بین‌المللی کار در ژنو تقدیم می‌شود.

وی این مصوبات را از این جهت حائز اهمیت عنوان کرد که دستور کار یک ساله دولت در ارتباط با جامعه کارفرمایی و کارگری را تعیین می‌کند.

محمدی در خصوص تفاوت این همایش با همایش‌های پیشین تصریح کرد: امسال علی رغم درگذشت شهادت گونه رئیس جمهور و همراهانشان، همکاران بنده در وزارت کار، موسسه کار و تامین اجتماعی و ... صادقانه  و پرتلاش کار کردند و در نتیجه همایش امسال بسیار باشکوه‌تر، منظم‌تر و علمی‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.

هشتمین همایش ملی کار با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دبیرهمایش ملی کار، معاونین و روسای سازمان های تابعه، نمایندگان دولت و نمایندگان گروه‌های کارگری و کارفرمایی با هدف طرح مسائل، گفت و گو و تشریک مساعی میان نمایندگان دولت و گروه‌های کارگری و کارفرمایی به منظور یافتن راه حل صحیح و مورد توافق در زمینه های مربوط به حوزه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی درسطح ملی،یکشنبه، ششم خردادماه در سالن فرهنگی ورزشی تلاش برگزار و پیام ویدیویی دبیرکل سازمان بین‌المللی کار قرائت شد.

انتهای پیام
۱۲۲۸
دیدگاه
آخرین‌های اقتصادی
آخرین اخبار
پربازدیدها