رعیتی فرد در پاسخ به پژواک کارفرما اعلام کرد:

اختصاصی/«مدیریت ایمنی کارگران و کار شایسته»دستور کار همایش ملی کار

رعیتی فرد در هشتمین همایش ملی کار گفت: امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های کارگری و کارفرمایی، موضوع ایمنی کارگران و کار شایسته را در کشور مدیریت کنیم.

اختصاصی/«مدیریت ایمنی کارگران و کار شایسته»دستور کار همایش ملی کار
پژواک کارفرما -

معاون روابط  کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هشتمین همایش ملی کار در پاسخ به سوال خبرنگار پژواک کارفرما در خصوص مقایسه دستاوردهای همایش هشتم نسبت به همایش قبلی، اظهار کرد: دستور کارهشتمین همایش ملی کار متفاوت ازهمایش‌های پیشین بود.

علی حسین رعیتی فرد در هشتمین همایش ملی کار که روز یکشنبه، ششم خرداد برگزار شد، افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای هشتمین همایش ملی کار، پرداختن به مبحث خطرات بیولوژیکی، ایمنی کارگران و کار شایسته است.

وی اظهار امیدواری کرد: انشاالله بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های کارگری و کارفرمایی، موضوع  ایمنی کارگران و کار شایسته را در کشور مدیریت کنیم.

به گزارش پژواک کارفرما، هشتمین همایش ملی کار، یکشنبه، ششم خرداد با حضور وزیر ، معاونان، مدیران کل استان‌ها و مدیران ستادی و کارشناسان وزارت  تعاون کار و رفاه اجتماعی، نمایندگان وزارت‌خانه ها و نهادهای مرتبط، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای مجمع عمومی در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار و پیام ویدیویی دبیرکل سازمان بین‌المللی کار قرائت شد.

گفتنی است، کمیسیون‌های همایش ملی کار شامل کمیسیو‌‌ن‌های ایمنی و بهداشت کار، اصول و حقوق بنیادین کار،  کار شایسته و آینده کار و گفتگوی اجتماعی و مشارکت‌های مردمی، بودند که از ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز و تا سوم خرداد در محـل مجموعه فرهنگی ورزشـی تلاش با حضور نمایندگان گروه‌های کارگری، کارفرمایی و دولت برگزار شد.

انتهای پیام
۱۲۲۶
دیدگاه
آخرین‌های اقتصادی
آخرین اخبار
پربازدیدها