راه اندازی نسخه ارتقا یافته اپلیکیشن جهانی SunSmart UV

نسخه ارتقا یافته اپلیکیشن جهانی SunSmart UV با ویژگی‌های جدید برای بهبود محافظت در برابر آفتاب راه‌اندازی شد.

راه اندازی نسخه ارتقا یافته اپلیکیشن جهانی SunSmart UV
پژواک کارفرما -

نسخه جدید و ارتقا یافته اپلیکیشن جهانی SunSmart UV، که ابزاری کلیدی در مبارزه با مشکلات سلامتی مرتبط با اشعه UV است، توسط گروهی از آژانس‌های سازمان ملل متحد راه‌اندازی شده است. این نسخه به‌روزشده روی تمام دستگاه‌های موبایل کار می‌کند و شامل چندین ویژگی و بهبود جدید است.

این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد سطح اشعه UV را در تا ۱۰ مکان مختلف پیگیری کنند و توصیه‌های شخصی‌سازی شده برای محافظت در برابر آفتاب دریافت نمایند. این امر به افراد کمک می‌کند تا اقدامات پیشگیرانه در برابر قرار گرفتن بیش از حد در معرض اشعه UV انجام دهند، که عامل اصلی سرطان پوست و سایر بیماری‌های مرتبط است. قرار گرفتن بیش از حد در معرض اشعه UV خورشید سالانه منجر به بیش از ۱.۵ میلیون مورد سرطان پوست می‌شود.

این اپلیکیشن که توسط سازمان بین‌المللی کار، برنامه محیط زیست سازمان ملل، سازمان جهانی بهداشت و سازمان جهانی هواشناسی راه‌اندازی شده، اولین بار در سال ۲۰۲۲ معرفی شد. این برنامه پیش‌بینی‌های UV و آب و هوا را ارائه می‌دهد که شامل جریان‌های داده ملی و محلی است و زمان‌ها و مکان‌هایی را که محافظت در برابر آفتاب ضروری است، برجسته می‌کند.

خواکیم پینتادو نونس، رئیس شاخه ایمنی و بهداشت شغلی و محیط کار (OSHE) سازمان بین‌المللی کار، می‌گوید: "هر سال ۱.۶ میلیارد کارگر، به ویژه آنهایی که در فضای باز کار می‌کنند، در محل کار در معرض اشعه UV خورشید قرار می‌گیرند و این تعداد احتمالاً با تغییرات اقلیمی افزایش خواهد یافت."

اپلیکیشن SunSmart Global UV از شاخص جهانی UV خورشید استفاده می‌کند تا اطلاعاتی درباره خطرات بالقوه سلامتی مرتبط با اشعه UV ارائه دهد. هدف این است که با آموزش عمومی درباره اقدامات پیشگیرانه ساده مانند محدود کردن زمان حضور در آفتاب نیمروز، جستجوی سایه، پوشیدن لباس محافظ و استفاده از ضد آفتاب با طیف گسترده، بروز سرطان پوست و آسیب چشمی ناشی از UV را کاهش دهد.

این اپلیکیشن با افزایش آگاهی عمومی و تشویق رفتار هوشمندانه در برابر آفتاب، به دستیابی به هدف ۳ توسعه پایدار سازمان ملل، یعنی ارتقای سلامت و رفاه در سراسر جهان، کمک می‌کند. این برنامه به صورت رایگان در فروشگاه‌های Apple App و Google Play قابل دانلود است و به ۹ زبان از جمله عربی، چینی، هلندی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، روسی و اسپانیایی در دسترس می‌باشد.

انتهای پیام
۱۷۹۲
دیدگاه
آخرین‌های اجتماعی
آخرین اخبار
پربازدیدها